יעוד

מינהל כספים (גזברות) הוא יחידת המטה המטפלת והמנהלת את מערכת הכספים של העירייה

בהתאם לתקציב המאושר ע"י מועצת העיר ומשרד הפנים, ליישום חזון ראש העיר לפיתוח וקידומה של העיר, ומתן שירותים ברמה הגבוהה ביותר לתושביה.

 

תחומי אחריות

  • גיבוש והכנת הצעת תקציב בכל שנה, על פי מדיניות ראש הרשות, ובכפוף להנחיות משרד הפנים והאוצר. כמו גם,בקרה רצופה על התקציב השוטף, הרגיל והבלתי רגיל (תב"ר) לצורך עמידה ביעדים ושמירה על תקציב מאוזן.
  • ניהול ודיווח על מצבה הכספי של הרשות, כולל הובלת תהליכי התייעלות באגפי העירייה השונים ומעקב חשבונאי עפ"י כללי והנחיות של משרד הפנים, והכנת הדוחות הכספיים השונים של העירייה.
  • העמקת הגבייה העירונית, ומקסום הכנסות העירייה הן ממקורות ממלכתיים, והן מגבייה עצמית. 
  • פיתוח כלכלי – הרחבת הבסיס הקיום הכלכלי של הרשות לאבטחת רמת שירות גבוהה.
  • ניהול ופיקוח על תחום המחשוב וכלל מערכות המידע של הרשות
  • ניהול מערכות דיווחי שכר והכנת תלושי שכר לכלל עובדי הרשות
  • תכנון, ארגון ניהול ופיקוח על ביצוע תהליכי הרכישה, אספקת הטובין, הלוגיסטיקה והשירותים הנוספים בהתאם לצורכי הרשות.
  • ניהול מו"מ עם מוסדות, בנקים ומשרדי ממשלה להשגת יעדי הרשות, וייצוג העירייה תוך שמירה על צורכי העירייה בפני גופים ציבוריים שונים.

 

שעות קבלת קהל

ימים שעות הערות
א' אין קבלת קהל  
ב', ד', ה' 13:00-8:00  
ג' 13:00-8:00 , 18:30-16:00  

 

קישורים והפניות